Při správném přístupu plní lázeňský dům mnoho užitečných funkcí – osvěžuje, čistí duši i tělo, povzbuzuje, zlepšuje imunitu a podporuje hubnutí.

Co způsobuje, že centimetry ubývají?

Při správném přístupu plní lázeňský dům mnoho užitečných funkcí – osvěžuje, čistí duši i tělo, povzbuzuje, zlepšuje imunitu a podporuje hubnutí. Chcete-li utáhnout své tělo a zbavit se nadbytečných kilogramů, potřebujete integrovaný přístup a systematická opatření. To znamená, že jeden nebo dva výlety nestačí.

Hlavní výhody parní lázně oproti jiným metodám hubnutí:

Dostupnost. V každém městě nebo vesnici je mnoho lázní, které můžete navštívit v jakoukoli vhodnou dobu za málo peněz. Každý může přijít a dát si parní lázeň.

Jednoduchost a pohodlí. Uvnitř můžete relaxovat, odpočívat a podkožní tuk se v tuto dobu rozpustí. Není třeba se snažit a vynakládat úsilí, jako v posilovně, kalorie „půjdou“ samy.

Vysoká účinnost. Při jedné návštěvě můžete zhubnout od 500 do 1500 gramů. Ohledně hmotnosti je vše individuální, ale s potem vychází hodně vlhkosti, někdy se dá v sauně zhubnout až kilogram za 1 hodinu (3 přístupy s přestávkami a odpočinkem).

V parní místnosti je hlavní účinek na horkou a vlhkou páru. Od prvních minut začíná tělu prospívat. Otevírá kožní póry, odstraňuje toxiny a vlhkost a prohřívá tkáň na buněčné úrovni. V důsledku toho se metabolismus v zahřátých tkáních zvyšuje a zrychluje, díky čemuž jsou eliminovány přebytečné tuky. Výsledkem je úbytek váhy a centimetrů v pase.

Jak se připravit na proceduru

Chcete-li dosáhnout maximálního účinku, musíte se na vstup do parní lázně řádně připravit:

Jeden den předem musíte přestat pít alkoholické nápoje a tučná jídla. Z jídelníčku se také doporučuje vyloučit cukr a sůl, které zadržují vodu a přispívají k otokům a kilům navíc.
V den návštěvy jedí rostlinnou stravu – bobule, ovoce, zeleninu. V horku se nedoporučuje jíst ryby, maso ani vejce, protože se při zahřátí mění střevní mikroflóra a může se objevit bolest.
Předem si musíte připravit hodně vody (několik litrů) nebo čaje/džusu. Ve vaně je potřeba hodně pít, abyste si nezpůsobili dehydrataci. Můžete použít infuze bobulí nebo bylinné odvarky a čaje s citronem. Kromě uhašení žízně vám takový nápoj vynahradí nedostatek vitamínů, minerálů, antioxidantů a prospěšných mikroelementů.
Můžete si připravit peeling nebo masážní kartáč a udělat si masáž proti celulitidě. Provádí se štětcem na suchém těle, což umožňuje rozptýlit krev a odlupovat odumřelé buňky epidermis.
Koupel den před použitím mýdla nebo gelu. V den koupele je lepší se vyhnout kosmetice na bázi mýdla, protože vysušuje pokožku.
Při hubnutí se doporučuje vést si zápisník, kam si zaznamenáte objem a váhu před a po proceduře.

ČTĚTE VÍCE
Jak ošetřit jehličnany v říjnu?

Jak se chovat při hubnutí

Abyste skutečně shodili kila, je důležité pochopit, že jen chodit do sauny nestačí. Musíte se důkladně připravit a sestavit malý plán procedur, které budou prováděny (parní lázeň, masáž, drhnutí).

Hubnutí je proces náročný na práci, a proto vyžaduje integrovaný přístup:

1. Před vstupem do parní místnosti musíte mít kontrastní sprchu po dobu 3-5 minut, nedoporučuje se navlhčit si vlasy a také používat mýdlové výrobky;

2. Když se poprvé nemusíte pokoušet obsadit horní police, stačí spodní, aby se zahřála a připravila tělo na změny teploty;

3. Čas v parní místnosti je 5-10 minut, poté si dejte teplou sprchu, abyste postupně ochlazovali tělo;

4. Mezi sezeními si můžete drhnout problémové partie, na což se doporučuje používat mletou kávu, která zároveň zvyšuje krevní oběh a podporuje odbourávání podkožního tuku.

Kontraindikace a bezpečnostní opatření

Pro některé návštěvníky jsou koupelové procedury kontraindikovány:

nezletilí;
těhotné ženy;
lidé s benigními nebo maligními onemocněními;
dermatologičtí pacienti s alergickými vyrážkami, ekzémy, psoriázou nebo vředy;
Pokud je fungování kardiovaskulárního systému narušeno, musíte se nejprve poradit s flebologem nebo kardiologem.

Jádra lze napařit, je důležité udržovat teplotu maximálně 80°C a zůstat uvnitř až 5 minut. Prochladnout byste se neměli náhle (pouze postupně pod teplou sprchou), abyste si nevyvolali stres.

Bezpečnostní opatření:

V parní místnosti nemůžete strávit více než povolený čas, protože to negativně ovlivní fungování srdce a dýchacího systému;
Před saunou ani po ní nesmíte pít alkohol a při hubnutí je lepší se mu úplně vyhnout (totéž platí pro kouření);
Pokud během procedury začnou negativní příznaky – bolest hlavy, nevolnost, dušnost, zarudnutí kůže, měli byste okamžitě opustit parní lázeň a vyhledat pomoc.

Jak udržet efekt

Při jedné proceduře můžete zhubnout až 3 kilogramy, zvláště pokud je v těle nadbytek tekutin. Je důležité pochopit, že příští den bude váha vyšší, a to je normální. Chcete-li zhubnout a udržet si váhu, musíte strávit dlouhou dobu a pilně na sobě pracovat. K tomu existuje řada doporučení od odborníků:

1. Lázeňský dům je nutné navštěvovat pravidelně, například dvakrát týdně, při dodržení všech tipů a pravidel.

ČTĚTE VÍCE
Jak se o sakuru správně starat?

2. Nezapomeňte se každý den projít nebo zaběhat na čerstvém vzduchu, což normalizuje činnost dýchacího systému, odstraní dušnost a nasytí buňky kyslíkem.

3. Je potřeba upravit jídelníček. Musíte se vzdát sladkých a slaných jídel, konzervantů, pečiva a cukrářských výrobků. Je lepší poradit se s odborníkem na výživu, aby mohl vypočítat denní příjem kalorií na základě individuálních vlastností těla.

Kromě parní místnosti potřebujete fyzickou aktivitu, správnou výživu a denní režim, protože spánek výrazně ovlivňuje metabolismus. Při nedostatečném spánku dochází k ukládání podkožních tuků, které následně tvrdnou a mění se v celulitidu.

Abychom shrnuli vše výše uvedené, poznamenáváme, že lázeňský dům je jedním z kroků na cestě ke krásnému a fit tělu.

Buďte krásní a zdraví!