Mnoho lidí se domnívá, že kvůli jejich vysokému obsahu kalorií byste při hubnutí neměli jíst mandle, protože povedou k ještě většímu nárůstu hmotnosti. Výzkumy však ukazují, že konzumace ořechů vám pomůže zhubnout. Je to dáno tím, že obsahuje cenné látky, jejichž množství je optimálně vyvážené pro normalizaci hmotnosti.

p, bloková uvozovka 1,0,0,0,0 ->

Obsah kalorií v mandlích

В 100 g loupané mandle obsahuje 576 kcal. Pokud ho použijete místo tučného masa, uzenin a dalších kalorických jídel, člověk, který chce zhubnout, nebude mít dlouho hlad. A díky přítomnosti velkých dávek bílkovin ve svém složení a nízkému obsahu sacharidů pomáhá každodenní konzumace mandlí aktivovat metabolické procesy v těle. Kromě toho protein pomáhá potlačovat chuť k jídlu.

p, bloková uvozovka 2,0,0,0,0 ->

Musíte si však pamatovat, že konzumace tohoto vysoce kalorického ořechu ve velkých dávkách spolu s jinými tučnými jídly nevyhnutelně povede k nárůstu hmotnosti.

p, bloková uvozovka 3,0,0,0,0 ->

Proto by ti, kteří se rozhodnou zařadit mandle do svého jídelníčku, měli omezit jejich konzumaci:

  • Vepřové
  • Kachňata
  • Klobásy
  • máslo
  • Losos
  • Tučný tvaroh
  • Majonéza
  • hranolky
  • Fast Food

Při přípravě stravy se doporučuje upřednostňovat ovoce a zeleninu, obiloviny a nízkokalorické potraviny. Pouze v tomto případě můžete počítat s tím, že zavedení mandlí do jídelníčku vám umožní efektivně zhubnout.

p, bloková uvozovka 5,0,0,0,0 ->

p, bloková uvozovka 6,0,0,0,0 ->

Mandle můžete přidat do jídla ve formě jemně nasekaných ořechů nebo mandlového másla. Jedna polévková lžíce nasekaných ořechů obsahuje asi 35 kilokalorií a 2 polévkové lžíce másla obsahují 190 kilokalorií.

p, bloková uvozovka 7,0,0,0,0 ->

Jaké jsou výhody ořechů při hubnutí?

Zavedení mandlí do jídelníčku na hubnutí pomáhá nejen prodloužit pocit plnosti, ale také doplnit tělu zdravé tuky, vlákninu a hořčík. Uvedené látky hrají důležitou roli při spalování tuků a snižování tělesné hmotnosti.

p, bloková uvozovka 8,0,0,0,0 ->

Lidé s kily navíc, kteří se rozhodli zavést tento ořech do svého jídelníčku, musí vědět, jaké výhody má při hubnutí.

p, bloková uvozovka 9,0,1,0,0 ->

Vyživuje tělo zdravými tuky

ČTĚTE VÍCE
Jak připravit půdu pro sukulenty?

p, bloková uvozovka 10,0,0,0,0 ->

Jednou z důležitých předností produktu je vysoký obsah nenasycených omega mastných kyselin. Tělo je vstřebává pomalu, což mu umožňuje poskytovat energii po dlouhou dobu a také pomáhá potlačit hlad.

p, bloková uvozovka 11,0,0,0,0 ->

Trans-tuky, stejně jako nasycené tuky přítomné ve zpracovaných potravinách, jsou příčinou srdečních onemocnění, vaskulární dysfunkce a mrtvice. A používání produktů, které obsahují výhradně mononenasycené tuky, pomáhá v boji s těmito nemocemi a snižuje hladinu cholesterolu a cukru.

p, bloková uvozovka 12,0,0,0,0 ->

Obsahuje vlákninu

p, bloková uvozovka 13,0,0,0,0 ->

Slupka ořechů je bohatá na vlákninu, která pomáhá vstřebávat jídlo a výrazně zlepšuje trávení. A díky dobrému trávení potravy se eliminuje nadýmání, normalizuje se kyselost ve střevech a žaludku. Jídlo se spíše přeměňuje na energii než ukládá jako tukové zásoby. Odborníci na výživu proto radí jíst mandle bez loupání, ale namočit je přes noc.

p, bloková uvozovka 14,0,0,0,0 ->

p, bloková uvozovka 15,0,0,0,0 ->

Kromě toho vláknina pomáhá bojovat s pocity extrémního hladu. Malá hrstka mandlí, konzumovaná se slupkou, vytváří pocit plnosti na dlouhou dobu.

p, bloková uvozovka 16,0,0,0,0 ->

Rada! Mandle neloupeme, protože. obsahuje mnoho užitečných látek. Jednoduše namočte mandle přes noc do vody o pokojové teplotě, čímž deaktivujete přirozený ochranný inhibitor v pokožce a umožníte tak lepší vstřebávání všech prospěšných složek.

p, bloková uvozovka 17,0,0,0,0 ->

Snižuje produkci inzulínu

p, bloková uvozovka 18,0,0,0,0 ->

Procesy, které vedou k hromadění tukových zásob, mohou být způsobeny nadměrným množstvím inzulínu. Vědci zjistili, že zpomalením trávení a snížením dávek konzumovaného cukru je možné snížit syntézu tohoto hormonu. A mandle pomáhají zpomalit trávení. Mohou nahradit i sladkosti. V důsledku toho se u lidí trpících cukrovkou sníží množství tukových zásob.

p, bloková uvozovka 19,1,0,0,0 ->

Doplňuje tělo hořčíkem

p, bloková uvozovka 20,0,0,0,0 ->

Denní konzumace 100 g ořechů pokryje denní potřebu hořčíku v těle přibližně z 60-70%. Dospělý muž potřebuje asi 400 mg hořčíku denně a žena 310 mg.

p, bloková uvozovka 21,0,0,0,0 ->

100g porce mandlí obsahuje 234mg hořčíku. Tento mikroelement pomáhá udržovat hladinu cukru v krvi a snižuje chuť na sladké.

ČTĚTE VÍCE
Kdy zasít semena cibule na zeleninu?

p, bloková uvozovka 22,0,0,0,0 ->

Pomáhá snižovat viscerální tuk

p, bloková uvozovka 23,0,0,0,0 ->

Chcete-li odstranit tukové usazeniny v oblasti pasu, musíte do svého jídelníčku zavést mandle, které při hubnutí pomohou posílit svalovou hmotu a spalovat tuky.

p, bloková uvozovka 24,0,0,0,0 ->

Podle studií lidé, kteří konzumovali hrst ořechů denně po dobu 2 měsíců, zaznamenali znatelný pokles velikosti pasu a břišního tuku.

p, bloková uvozovka 25,0,0,0,0 ->

p, bloková uvozovka 26,0,0,0,0 ->

Denní příjem mandlí

Přestože jsou mandle považovány za vynikající prostředek, který pomáhá v boji proti obezitě, nadměrná konzumace tohoto produktu může vést k opačnému účinku. Proto musíte vědět, kolik ořechů můžete sníst denně při hubnutí.

p, bloková uvozovka 27,0,0,0,0 ->

Aby nedošlo k poškození těla, nesmíte jíst více než 25-30 g mandlí. Vzhledem k tomu, že průměrná hmotnost jednoho ořechu je asi 1 g, bude denní dávka Položky 25-30 střední velikost. Tato porce neobsahuje více než 200 kalorie.

p, bloková uvozovka 28,0,0,1,0 ->

p, bloková uvozovka 29,0,0,0,0 ->

Jaký je nejlepší způsob, jak jíst mandle?

Lidé, kteří milují ořechy, je mohou jíst syrové nebo pražené. Ti, kteří nejsou jejich největšími fanoušky, nebo si prostě chtějí zpestřit jídelníček, by měli do pokrmů přidat mandlovou strouhanku.

p, bloková uvozovka 30,0,0,0,0 ->

Existuje mnoho receptů na pokrmy s mandlemi. Poskytuje tělu nejen neocenitelné výhody, ale také dodává produktům neobvyklou, pikantní chuť. Proto se doporučuje zvyknout si ho přidávat při vaření.

p, bloková uvozovka 31,0,0,0,0 ->

S přidáním aromatických ořechů můžete vařit:

  • Zeleninové nebo ovocné saláty.
  • Kaše.
  • Tvarohové dezerty, zmrzlina.
  • Ovoce a mléčné koktejly.
  • Saláty s mořskými plody.
  • Pokrmy z hub.

Drcené mandle můžete přidat i do rybích pokrmů vařených v páře nebo malé množství rostlinného oleje. Mouku z mletých mandlí lze použít jako obalovací směs na kuřecí nebo zeleninové řízky.

p, bloková uvozovka 33,0,0,0,0 ->

p, bloková uvozovka 34,0,0,0,0 ->

Z ořechů se vyrábí chutná a výživná pasta, kterou lze namazat na chleba. K přípravě takové pasty důkladně rozemlejte ořechy v mixéru, dokud nezískáte homogenní olejovou hmotu. Doporučuje se jíst chutné a zdravé sendviče k snídani nebo večer, v noci, abyste zahnali svůj hlad.

ČTĚTE VÍCE
V jaké poloze byste měli zastřihovač spustit?

p, bloková uvozovka 35,0,0,0,0 ->

p, bloková uvozovka 36,0,0,0,0 ->

Výsledky samostatných studií ukazují, že k úbytku hmotnosti u lidí, kteří denně konzumovali mandle, došlo výhradně kvůli nahrazení ořechů potravinami používanými jako svačina.

p, blockquote 37,0,0,0,0 —> p, blockquote 38,0,0,0,1 —>

Mezi takové potravinářské produkty patří chipsy, krekry se solí, chalva, vysoce kalorické sendviče s klobásou a máslem, koláče a další sladkosti. Vědci, kteří provedli takové studie, jsou přesvědčeni, že přínosy mandlí pro hubnutí jsou přehnané. Nahrazení kalorických potravin tímto chutným a výživným oříškem však rozhodně prospěje lidem s kily navíc.